מצגת לחתונה

לקוחות יקרים! לצערנו סגרנו את שרות המצגות לאירועים, במקרה ואתם מחפשים הזמנות לחתונה, פתחנו אתר במיוחד בשבילכם לאתר החדש לחצו הזמנות לחתונה

 מצגת לחתונה - הסבר קצר איך מתחילים?

  1. אוספים חומרים, נסו לבחור תמונות איכותיות שמשקפות זכרונות.
  2. מומלץ לסדר את התמונת באופן שתרצו שיוצג בקליפ ולמספר אותן  (1, 2, 3...).
  3. מומלץ לבחור גם כמה קטעי וידאו, רשמנו לנו איפה אתם רוצים שיופיעו(בהתחלה, לאחת תמונה ממוספרת) ואיזה קטע צריך לחתוך מכל וידאו.
  4. במקרה ואתם לא יודעים איך לשלוח את התמונות וקטעי הוידאו, הכנו לכם מדריך קצר(לחצו).
  5. זהו, אנחנו נעביר את הפרטים לעורכת סרטים שלנו, תתאמו ציפיות ואנחנו מתחילים לעבוד.

 למאגר המצגות לפי סגנונות לחצו


נוף
סרטון אנימציה משולב עם מצגת "פרקט"
עצים
פרקט
תמונות
קיר
ספר

חתונה היא אחד האירועים החשובים ביותר בחייהם של רבים ולא בכדי. היא מציינת את הקשר שבין החתן והכלה, את האהבה הגדולה ואת מיסודה של הזוגיות. החתונות בשנים האחרונות הפכו להפקה גדולה ומושקעת הרבה יותר מאשר היה נהוג בעבר, וזוגות רבים מחפשים דרך מקורית וקצת אחרת להפוך את מסיבת החתונה שלהם לאירוע בלתי נשכח. הקרנת מצגת לחתונה היא פתרון מושלם לזוגות כאלה, בעזרת מצגות לחתונה ניתן לשתף את האורחים באהבה הגדולה שבין השניים.

מצגת לחתונה – ליהנות מאטרקציה מופלאה בחתונה

האם מצגת לחתונה מתאימה לכל סגנון של חתונה? ואם לא לאילו חתונות היא כן מתאימה? איך מצגת כזו יכולה לתרום לאירוע מצגת לחתונה יכולה להתאים לכל סגנון של אירוע. המצגת, שמוקרנת במסגרת האירוע עצמו, לאחר החופה ולעיתים גם לפניה, משלבת במסגרתה תמונות שונות של הזוג, של בני המשפחה ולעיתים גם של החברים ובמקרים מסוימים אף סרטוני וידאו קצרים.


קצת רקע שיעורר את המצגת

איזה כיף כשברקע המצגת יש מוסיקה מתאימה שאתם אוהבים, שהופכת אותה למושקעת ומעניינת עוד יותר, מצגות לחתונה מושקעות ניתן להקרין בחתונות גדולות ויוקרתיות מאד וגם בחתונות קטנות וצנועות. אחד היתרונות הבולטים שבה הוא שמדובר באטרקציה שהיא אישית, אטרקציה שמותאמת בצורה המדויקת יותר לחתן ולכלה ולכן מתאימה באופן מושלם אל האירוע עצמו ולא משנה מהו סגנונו והיכן חוגגים אותו.


להקפיץ את החתונה שלכם

מצגת לחתונה יכולה להקפיץ כל אירוע ולכן תתאים בעיקר לאירועים שבהם החתן והכלה מעוניינים בעניין, באטרקציה מיוחדת וגם אישית. כזו שמעוררת רגש וגם מצחיקה, כזו שמוקרנת באירוע והופכת את החתונה לרגע נדיר, רגע מיוחד מאד. מצגת שכזו מוצעת בטווח רחב של מחירים אך בעיקר במחיר נוח והוגן.


איך יודעים מה המחיר למצגת לחתונה

המחיר של המצגת מושפע ממידת המורכבות שלה, האורך שלה והאלמנטים השונים שמשולבים בה. אפשר לבחור מצגת לחתונה שיש בה תמונות ומוסיקת רקע, אפשר להפוך אותה למיוחדת עוד יותר עם שילוב של אפקטים שונים, סרטונים וידאו קצרים ואפילו קטעים קצרים מסרטים מוכרים. הכנת מצגת שכזו מצריכה פנייה אל המומחים בתחום כדי ליהנות ממוצר סופי באיכות גבוהה.


מה אתם יכולים לעשות כדי לגרום למצגת הסופית להיות באיכות גבוהה

כדי להכין מצגות לחתונה, מהמזמינים נדרש לאסוף את כל החומרים, שאפשר לשלב במצגת ומומלץ שאלה יהיו חומרים מגוונים מאד: תמונות מתקופת הילדות של החתן והכלה, מתקופת החברות שלהם, תמונות של בני משפחה ושל חברים ועוד.